Non Serviam

 
 
Är du inte van att ignoreras 
För plattformarna tillhör er
Skräms du utav skalven
När vi under jorden blir allt fler
 
Om du loskar mig i munnen
Och kallar det för mat
Tror du att det mättar 
Eller svälter mitt nedärvda hat 
 
Det du inte kan förtiga
Är det dags att börja klandra
När vi skriver fel och fult
När vi hörs lika högt som er andra
 
Om du kör den hårt i röven 
På min sjuke gamle far 
Känns det inte bättre 
För att du har ett snorkigt svar
 
Släpp oss innanför porten
Aldrig ska vi trygga erat hus
Störta monopolmedia
Fyll etern med dissonant brus
 
Om du ser mig bar och skrapad
Eller rentav stinkande plakat
Är jag alltid lika svulten
Efter ditt huvud på ett fat 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0