Ticktack

 
 
 
När jag går nerför gatan 
Hänger ni i en trappuppgång 
Gälla skratt och skrän 
Plastgangsters i porös betong
 
Vidare jag vandrar 
Ignorerar alla hån och rop
En dag så smäller det
Jag ska plocka er allihop
 
Tick. Tack. Tick. Tack.
 
Jag mår allra bäst 
När jag inte behöver vara med
Slippa umgås med de andra
Slippa se alla falska fanskap le
 
De säger jag har ingen framtid 
De säger jag förstör mitt liv
Men det här är vad jag föddes till
Det fanns aldrig nåt alternativ 
 
Tick. Tack. Tick. Tack.
 
Är så less på alla krav
Är så less på allt gnäll
Om jobb och jävla pengar 
Om vad jag gjorde igår kväll
 
De säger att jag bränner broar 
Att jag bara ställer till besvär
Men jag gillar att supa 
Jag gillar att knulla 
Det är bara så det är 
 
Tick. Tack. Tick. Tack.
 
När jag går nerför gatan 
Så står du där och glor
Du vill ha mina cigg och stålar 
Du vet vad jag heter och var jag bor
 
Du har ditt blanka blad 
Men jag har kängor utav stål 
Jag har knogjärnet i jackfickan
Och stinker av alkohol
 
Så kom igen din horunge
Hör du ödesklockan slå
Du skulle bara veta
Du är precis vad jag väntat på
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0