Eldsjäl

 
 
 
 
Jag brinner i hjärta
Jag brinner i själ
Jag får se upp så jag inte brinner ihjäl 
 
För jag har ju som bekant
Mitt engagemang 
Jag jobbar så hårt jag kan 
Skålar i champagne 
Ja, torr och kyld champagne 
 
 
Jag brinner för svaga 
Jag brinner för små
Jag brinner för er jag kan tjäna något på
 
För jag har som ni vet 
Lite mankemang 
Med att sko mig nog fet 
På mitt engagemang 
Ja, mitt engagemang 
 
 
Jag brinner för kvinner
Både herre och fru 
Jag brinner för vad som trendar just nu
 
I direktsänd teve och radiovågor 
Jag driver kampanj
Jag spelar fast allt står i lågor 
Mitt ackompanjemang 
Ja, mitt slitna arrangemang 
 
 
Det brinner på taket 
Det brinner för en miljon
Det bränner där bak på kungens egen tron
 
För slantar ska jag sjunga och le
På kändisevenemang 
Varje kärring ska grina och ge
Till mitt engagemang 
Ja, mitt stora engagemang 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0